לפרטים חייגו

052-5215219
סגור חיפוש
ראשי בלוג 5 טיפים לבחירת ריהוט למשרד שעובר שיפוץ

5 טיפים לבחירת ריהוט למשרד שעובר שיפוץ

isaacwp 18.04.22

Rate this post

סביבת עבודה נעימה, נוחה ומטופחת היא אחד המרכיבים החשובים בשביעות הרצון של העובדים. במציאות שבה שכר נאה כבר לא מספיק למשוך כוח אדם איכותי, ובוודאי שלא להשאירו בחברה לאורך זמן, נדרשת השקעה גם במשרדים עצמם – כולל צורך בשיפוץ יסודי מעת לעת. כחלק מהשינוי, כדאי להצטייד ברהיטים חדשים, ואם גם אתם החלטתם לשדרג את סביבת העבודה מומלץ ליישם את 5 הטיפים הבאים לבחירת הריהוט למשרד המשופץ.

1. לא להתפשר על הנוחות

כשבוחרים רהיטים, בין אם לבית ובין אם לעסק, העין נמשכת באופן טבעי לפריטים היפים. גם לתג המחיר יש השפעה מידית על מידת העניין בכל רהיט, והדבר מובן לחלוטין. יחד עם זאת אסור בשום פנים ואופן להתפשר על הנוחות. כיסאות לא נוחים גורמים לתחושות שליליות ובחלק מהמקרים גם לכאבים ולבעיות בריאותיות, ובמיוחד כשיושבים עליהם במשך שעות רבות מדי יום. באופן דומה שולחן שלא תוכנן ונבנה על סמך עקרונות ארגונומיים רלוונטיים יתסכל גם הוא את העובדים – וחבל.

2. מדידות מדויקות

עוד מצב לא רצוי כשמרהטים משרד משופץ הוא יצירת צפיפות יתר. הבעיה עלולה להיווצר עקב הרצון למקם בכל חלל נתון כמה שיותר עמדות עבודה ו/או רהיטים נחוצים אחרים – למשל ארונות, שידות ועוד. למרות שגם הרצון הזה מובן והגיוני, משרד עמוס מדי גורם לתחושת צפיפות ואפילו מחנק בקרב העובדים, ומקשה עליהם להביא לידי ביטוי את יכולותיהם וכישוריהם. 

מדידות מדויקות ועוד יותר מכך תכנון מוקפד של המשרד מבטיחים איזון מושלם בין הצורך בריהוט לבין הצורך במרווח. בהתאם מומלץ תמיד לבצע שיפוץ משרדים ע"י מומחים עם ניסיון ספציפי, שיעזרו לכם להגיע לאותו איזון הכרחי.

3. מקסימום עמידות

שיפוץ משרד הוא פרויקט חד-פעמי במהותו, או לפחות כזה שהתוצאות שלו אמורות לספק את סביבת העבודה האידיאלית לפחות ל-15-20 שנים. גם את הריהוט כדאי לבחור מתוך גישה זו, ולכן טיפ נוסף הוא להעדיף רהיטים איכותיים שיחזיקו מעמד לטווח ארוך, גם אם הם מעט יקרים יותר. גם לאיכות חומרי הגלם יש השפעה על תוחלת החיים של כל כיסא, שולחן, ספה וכו' – כך שבסופו של דבר יחס העלות-תועלת המשתלם ביותר מושג כשרוכשים רהיטים שיוצרו בסטנדרטים גבוהים ע"י חברות מובילות.

4. אחריות – כולל האותיות הקטנות

מרכיב נוסף בשקט הנפשי שלכם כשהמשרד עובר שיפוץ וכחלק מכך גם ריהוט מחדש הוא אחריות מלאה על כל רהיט. מומלץ לקרוא היטב גם את האותיות הקטנות, כדי לוודא שהאחריות אכן תקפה ושתוכלו ליהנות מהכיסאות, השולחנות, דלפקי הקבלה, הארונות ושאר הרהיטים במשך שנים רבות.

5. הרמוניה

עוד דגש חשוב בבחירת הרהיטים למשרד לקראת השיפוץ הוא יצירת מראה הרמוני. על-מנת שכל האלמנטים השונים ישתלבו באופן מושלם, כולל הרהיטים, מומלץ לבחור בחברת שיפוצים עם יכולת מוכחת להוציא לפועל כל תוכנית ולהיעזר בידע שהצטבר אצל נשות ואנשי אותה חברה גם לבחירת הרהיטים המתאימים ביותר.

כתבה הבאה כתבה הבאה כתבה קודמת כתבה הבאה
× שלחו הודעה